You don't even try no more

[11:25]

Snuvig, trött, rufsig i håret. Med halvt rödsprängda ögon sätter jag mig instinktivt framför datorn och börjar plita ner mitt liv i bokstäver. Är det inte lite patetiskt? Vad är det som är lockande med att lägga ut en dagbok över nätet där alla kan läsa den? 

Hur som helst, det finns en till i Sverige som heter exakt samma namn som jag. Till och med andranamnet stämmer överens med mitt, lite spooy faktiskt. Man undrar ju hur sjutton det gick till. Skulle vara ännu mer spooky om hon var lika gammal, eller född på samma dag.. Hm.. Ja, man undrar ju fortfarande hur fan jag lyckades födas på min storasysters födelsedag, och hur en av alla våra kusiner i sin tur kunde bli född på vår födelsedag. Hur kunde det bli så att min lillasyster och vår kusin skulle födas på exakt samma dag, samma år? Snacka om att träffa rätt..

Ja livet är fyllt av mysterier, det är ett som är säkert..
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Wysteriia

Hehehe värst vad du sitter o funderar då ;)

Postat av: mingla

Var med och tävla i min blogg om att vinna ett Nicole Richie-armband som är sponsrat av Betties Galleria i Kalifornien.

2008-05-28 @ 11:53:45
URL: http://heymingla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits