Två dagar senare

[11:59]

Jag har fortfarande inte tagit igen sömnen sedan jobbpassen i Lördags-Söndags. Helt slutkörd. Sover halva dagarna känns det som. Hoppas att jag efter denna natts sömn blir bättre på att gå upp tidigt.

Inatt var jag och Jocke upp klockan två och bankade på en grannes dörr. Fullt ös, spelade nå kass jamaicainfluerad skit som gjorde mig vansinnig. Klockan TVÅ på natten, på väg att bli Tisdag. Hur fan tänker man då?! Nä, det är säkert ingen som vill sova, alla är nog uppe och festar själva den tiden på dygnet. USCH! Jag tänker ringa Kopparstaden och klaga, för det är faktiskt inte första gången..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: joel

du kanske borde öva lite steppdans på ett plåttak i närheten av deras sovrum...

Postat av: joel

du kanske borde öva lite steppdans på ett plåttak i närheten av deras sovrum...

2008-05-29 @ 01:05:40
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits