Shake it like a pompom

[13:12]

Jag vill ha hund. Jag vill ha hund. Någon som vill ge mig en hund? En Rottweiler tack..

Nu ska jag ta röven och sätta den i bilen och åka ner till Pappersvinden så jag hinner det innan svärmor är här. Känner mig somrig, håret ligger som det ska, jag ser inte allt för trött ut och jag har sköna skor.

En minut senare..

Fan vad jag hatar den jävel som röker nedanför oss. Man kan inte ha balkongdörren öppen, för det luktar ju så förbannat äckligt.. Kul att inte kunna ha balkongdörrn öppen alls i sommar utan att bli rökförgiftad på köpet.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: ulrika_m

Det var så kul att träffa dig på Pappersvinden, det är ALLDELES för långt mellan gågnerna! Och du var supersnygg och somrig, tänkte verkligen på det. :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits