Det här med Tradera

[21:43]

Helt slut efter dagens bravader. Har jobbat ett par timmar som kändes som en evighet, har släpat björkris hit och dit, har knappt ätit något nyttigt alls, har passat Oliver tills benen var så fulla av mjölksyra att jag knappt kunde stå upprätt och är nu helt fast i Traderadjungeln. Jag har inget liv...

Team Cans vann Körslaget, vilket ju är alldeles strålande då jag är från Mora och kände halva kören. Eller, tja.. Jag vet i alla fall vilka de flesta är. Har sjungit i samma kör som ett par stycken till och med. Bästa kören vann, helt klart. Nu ska jag inte recensera mer, vill inte verka märkvärdig liksom..

Gårdagen tillbringades hos min kusin och hennes man, plus två av deras bekanta. Extremt trevlig kväll, och jag vill göra det om och om igen. Så kul att äntligen se hur de bor, vilket var sjukt fint, och det var så underbart att träffa dem igen efter ett ganska så långt uppehåll. Hoppas det händer snart igen!

Nu ska jag bada, äta något litet och sen sova för att orka med att jobba i lunchruschen, aka Happy Meal-hour. Jag har skrivit det mest konstiga inlägg av dem alla, nothing makes sense när jag snabbläser igenom det.. Strunt samma, jag är trött!!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Jothale

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits