Upp och hoppa

[08:49]

Jag har gjort det som jag trodde var omöjligt. Jag började gilla Fridas bidrag "Upp Och Hoppa" till Melodifestivalen. Jag får såna Mora Festivalen-känslor. Det är bra. Jag börjar bli så där härligt vårlycklig igen, och det behövs verkligen nu när det har varit så tungt.

image297

Sveriges sexigaste dressinåkerska? Nää, det är bara jag med min tendens att bli ruggigt ful på bild :) Men gud så mycket härliga minnen jag har från denna bild. Sommaren 2007's bästa dag kanske? Och by the way ser jag ut som en 5-åring med damp..

Ikväll blir det lugnt. Slutar jobbet 20:00, sen är det bara att skynda sig hem och fixa iordning tacos med tillbehör och invänta M&M. Ska bli skönt att slippa jobba natt på donken. Inget jobb där nästa helg heller, då är det fest. Ikväll blir det antingen film eller Melodifestival beroende på vad alla känner för. Är ju inte jättelycklig över tanken att behöva höra Christer Sjögrens låt igen. Den har dessutom en läskig tendens att fastna i mitt huvud, och att komma på sig själv med att nynna på den låten är väl ingen hit direkt..

Nästa vecka har jag ambitionen att bli klar med alla åtta koreografierna som undervisas. Är klar med Tisdagsgruppernas, nivå 3-gruppen på Måndag borde jag hinna klar med. Det är en bit på väg i alla fall. Jag är stolt över mig själv, att jag har blivit klar med i alla fall två danser i tid. Då har jag bara 6 kvar att hålla koll på, vilket underlättar en aning då jag är som Dr Jekyll & Mr Hyde på mina lektioner.

Nu ska jag duscha och göra mig redo för att sticka och servera burgare fram till åtta (!) ikväll. Ber för att jag slipper alla Happy Meal, men jobbar man på donken får man allt skylla sig själv tydligen..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: MalinMariaJ

Godmorogn.. Ha en bra dag... =)

Postat av: Marica

Du kan ju läsa och se om du blir klokare än jag på hur det funkar. Står ju liksom både att det är uttagningar i mars och det där med 5 april? Hade varit väldigt kul att göra något men lite sent om de måste ta ut bidragen till delfinalen. http://www.scenkonstdalarna.se/openjam/index.asp
Nu är jag alldeles för upprymd och danssugen för att orka sova =) Kram!

2008-03-17 @ 00:30:31
URL: http://www.renbebis.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits