Trassel

[11:31]

Jag måste skaffa fram en riktig borste åt mitt hår. Nu börjar jag få dreads bak i nacken trots att jag kammade håret häromdagen.. Det är så trassligt, och för min egen skull ska jag nog köpa mig något riktigt bra så att jag slipper raka av mig håret.

Dagen innehåller dans och dans.. Lite mera dans och en jäkla massa planering. Jag har ju som vanligt skjutit upp koreograferandet och nu när lovet är över står jag fortfarande danslös.. Jag är bara korkad helt enkelt. Det lättaste, och bästa för den delen, hade varit att koreografera som tokig typ Måndag-Tisdag så hade jag sluppit att göra det NU. Men, det är lätt att vara efterklok.

Hyrde film igår, igen.. Wrong Turn 2. För alla som sett ettan så vet ni ju att denna film borde bjuda på en hel del blod, äckliga gubbar och skrik. Men.. Alla uppföljare brukar vara kassa, och ja, den här var väl inte mycket bättre än kass. Själva splatterscenerna var helt ok gjorda, med undantag, men storyn var verkligen värdelös. Nä, första filmen är klart mycket bättre.

Nu ska jag bada en stund.
Over and Out//


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits