Tillbaka till verkligheten 2

[08:34]

Jag har börjat sortera ner de rena kläderna i byråerna vi fick av pappa och mamma. Nu känns stället en gnutta mer organiserat, trots att det inte ens var en femtedel av alla kläder som måste sorteras. Jag är positiv idag!

Donkenjobb idag, 11:30-15:00. Ganska gott att bara jobba tre och en halv timma när man har känt sig hängig ett par dagar. Jag ser faktiskt fram emot att tjäna lite pengar. Inget dansjobb ikväll, vilket innebär mer tv-tittande för mig, och så hinner jag se So You Think You Can Dance Scandinavia också(!!). Missade det igår nämligen, hann se fem minuter typ. Hur som helst, så har jag har polare som har sökt dit, och det kan man ju bara inte missa. Och förresten, ni vet Tobias från Let's Dance? Han som dansar med MatTina... Han har sökt till So You Think You Can Dance också. Kändes lite skumt att se honom där bland alla. Men, det ska bli spännande att se fortsättningen.

Gud vad jag känner mig positiv idag.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits