Slö i skallen

[20:08]

Två streefunk-lektioner senare är jag helt slut i kroppen och i huvudet. Näsan rinner som aldrig förr och jag vill bara lägga mig framför tvn och inte göra ett skit. Känner på mig att jag kommer få bihåleproblem, eftersom det kommer som ett brev på posten i samband med förkylning.

Ska kolla på Top Model ikväll som jag aldrig annars brukar kunna kolla på eftersom jag är på dansstudion fram till tio.. Är skönt att kunna vara hemma och få träffa Jocke i vaket tillstånd någon gång då och då.

image295

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Hej! Skrev till dig på facebook tidigare idag men vet inte om du sett det. Marcus mobil har lagt av - för gott och jag har (som vanligt) inga pengar på min. Hur som helst, angående helgen... jo, vi tänkte gå, men var det kostym för killar så är det kört ändå. Marcus kostym är i Lysvik... dumt. =( Har du pratat med Sara nåt? Det har dessvärre inte jag. Hmm...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits