Sätt fart!

[13:44]

Dags att än en gång tänka på refrängen. Måste upp till DANSA! I Faluns danslokaler och städa, efter det måste jag sätta koreografi till streetfunk nivå 3 som jag har vid fem. Efter den lektionen är det jazz nivå 2, som jag inte gjort nå nytt till heller. Sist men inte minst har jag street nivå 2 som jag tack och lov har satt lite mer dans åt. Efter den sista av tre undervisningslektioner som jag har idag, som slutar vid 20:40, så springer jag raskt vidare till Showgrupps-träning med Move It som håller på fram till 21:30, där jag får dansa själv istället för att undervisa. Pju säger jag nu direkt så slipper jag göra det sen. Fullt upp hela dagen och kvällen minsann.

Vill få träningsvärk trots att jag har halsont. Inte bra kombination, halsont och träning alltså. Brukar få rådet att inte dansa när jag har halsont, men så ofta som jag känner av det så skulle jag ju aldrig få hålla på. Så jag ler och låtsas som om inget hänt så länge, så får vi se om jag får hjärtmuskelinflammation eller ej..

image294

Önska mig lycka till!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits