Påsken är nu över!

[11:34]

Jaha, påsken går lika fort som den kommer. Tur att man inte påskpyntar säger jag. Är hemma hos svärföräldrarna, var ute på rajraj igår, vilket resulterade i att man känner sig rätt hängig idag. Håret är risboll, ögonen är lite svullna, näsan är röd och man vill bara äta godis hela tiden. Har lilla Oliver här, sötare unge får man leta efter, om man bortser från Amberle förstås! Var med och spexade igår på 40-årskalaset, dansade bakom Nanne Grönvall, Elvis och John Travolta.

Ja, som sagt så är påsken över.. Hur som helst, Glad Påsk trots att jag är ute en dag för sent.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: :)

Jag fick 27 kommentarer på det inlägget. Få av dem var vettiga. Men det var din. Tack! Det är underbart att se att det finns folk som faktiskt förstår vad det är jag babblar om. Ha en skön dag och hoppas du styr upp rishåret och den röda nästan ;) Påsken verkar varit bra!

Postat av: Eldaringebjorg

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-09-07 @ 10:53:11
URL: http://eldaringebjorg.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits