Överhettning

[12:36]

Funderar på om tankeverksamhet inte är bra i allt för stor omfattning. Jag tänkte så mycket igårkväll och inatt angånde placeringar till alla dansgrupper och sånt, plus att jag idag sitter och lyssnar på så mycket musik att jag håller på att få härdsmälta. Skulle man kunna ta och peta på min hjärna så tror jag att den skulle kännas som en sönderblött tvättsvamp.. Å andra sidan vill jag inte tänka på att peta på min hjärna, usch vad äckligt(!!).

Har hur som helst hittat en låt som är så bra att jag bara vill springa och göra loops runt i hela lägenheten. Jag har gjort några försök till att hitta dansinspiration till låten, men, det spårar alltid ut och slutar med att jag sitter med hjärtklappning och häftiga svettningar.

image298

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Nyligen hemkommen och har koreograferat till dagens lektion. Har ännu inte fått nåt mail... hrmmfff! Vad är det för braig låt du hittat? =)

Postat av: Oddjeanett

thank-you for the good and valuable information on your site

2009-04-08 @ 11:47:44
URL: http://oddjeanett.myblog.es

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits