Kam och borste

[12:15]

I have a confession to make.. Jag har inte borstat håret ordentligt sen jag slängde min gamla borste i samband med flytten, som var för ca en månad sen och lite mer.. Idag har jag däremot tagit mod till mig och invigit min nyinköpta borste från H&M. Det behövdes. Jag har nästan lite rastapasta bak i nacken, jag menar, nästan dreads. Lite skrämmande vad som kan hända med håret om man inte drar igenom det ibland..

Måste åka buss idag. Jocke har stulit bilen från mig och jag ska iväg och jobba, så det är ganska nödvändigt att åka buss. Vill ärligt talat inte vara ute och traska i det här vädret hur som helst heller. Förkylningen vill inte ge med sig, så jag snorar. Laddar mobilen så jag kan sitta och lyssna på musik på resan. Har inte en aning om vilken buss jag ska ta från stan för att komma upp till regementet, så det kommer ju bli spännande. Får nog gå från stan, för säkerhets skull.. Tror jag ska gå förbi Pappersvinden en snabb vända innan jag tar mig uppåt DANSA! I Falun.

Åhå, apropå inget alls så kommer det hända något spännande nästa Måndag som kanske gör att jag slipper lägga ner pengar på att klippa håret. Jag håller nog tummarna, om jag vågar.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Nu är det kanske redan för sent men du kan ta buss 254 mot regementet och gå av vid kaserngården om du ska till Dansa! Nu blev jag nyfiken, måndag? Vad händer på måndag? =) =) Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits