Hemåt Falutrakten

[17:35]

Ja, dagarna går fort när man har roligt, det är ett faktum. Tråkigt är det minsann. Har precis visat pappa och mamma bilder på lägenheten. Planerar gör vi för fullt, hur ska det möbleras inför framtiden måntro?

Jag vill verkligen stanna här, inte åka hem till lägenheten och matlagning och städning och massa annat man slipper när man är här hos mor och far. Eller.. Nog hjälper jag till allt, men inte på samma vis som jag måste hemma hos mig själv förstås ;) Men vad jag ser fram emot hemma är att träffas med Marica och smida fler planer, det är alltid roligt!!

Har inte något vettigt att skriva, därför ger jag upp medans jag fortfarande har läsare kvar.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Tommyoliwia

Wonderful site. Please continue this great public service.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits