En fixad människa i en ofixad människas kropp

[10:22]

Snart dags att ta bussen till jobbet. Fryser, ögonfransarna trasslar ihop sig och jag vill bara sitta under filten hela dagen och mysa med min sambo! Har kollat schemat inför kommande veckor på Donken. Om två veckor har jag inte en enda jobbtid under hela veckan. Halleluja - INTE! Fan att det ska börja om igen. Jag hatar det här!!!!

Jag har sminkat, borstat, polerat, och fortfarande ser jag ut som om jag precis gått upp ur sängen. Det är underligt, hur dåligt smink biter på mig.

Positiviteten har tagit sitt pick och packat resväskan och hoppat från balkongen. Nu har Mr Arg och Bitterfitta tittat in istället. Trevligt, trevligt!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Markusastrid

Perfect site, i like it!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits