C

[00:18]

Jag har aldrig haft en rubrik som börjar på C, och någon gång måste ju vara den första. Tyvärr så kom jag inte på någonting annat än ett C.. Det får duga.

Något spännande håller på att ske. Den 12 April närmare bestämt. Får se om vi får besked snart. Jag är så nyfiken. Och det ska bli så spännande, så spännande. Jag är kryptisk, jag vet. Kan bara inte avslöja riktigt än vad det handlar om. I'm back on track, eller det kanske man ska säga att både jag och Marica är nu, nu är vi på väg dit vi har varit ämnade till att vara från första början. Jag håller tummarna!!

Är mycket på G nu. Många föreställningar och uppträdanden som jag ser fram emot. Ska eventuellt få vara hårmodell/dansare/modell på en show också, som verkar vara en rätt stor tillställning. SPÄNNANDE!! Mest spännande är det ju att jag isåfall får håret iordninggjort (klippt och färgat) av duktiga frisörer - Jag behöver verkligen en klippning och polering av riset jag har där uppe.

Dags för sängen. Ska jobba på Donken mellan 11:30-16:00 imorgon, sen ska jag jäkta upp till dansstudion till 17:00 och undervisa i två timmar. Tack och lov så är danserna klara till båda grupperna, så jag behöver inte göra så mycket mer än att vara där och sätta placeringar och se till att de tränar ordentligt. Med andra ord är imorgon en bra dag.

Godnatt!
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits