Don't worry, be happy

[20:10]

Pollen, pollen, pollen överallt. Gick ut på balkongen efter min och Maricas promenad idag, och blev helt gul om fötterna. Stolarna är gula, balkongräcket är gult, till och med fåglarna verkar se lite gulaktiga ut. Pollen är inge roligt..

Det bränner lite härligt på min överläpp. Det tyder på att solen faktiskt tar. Sol är ju inte hälsosamt, men nog fan blir man mer motiverad till att vara hälsosam så fort kroppen fått en finare färg än den där fisbleka vinterfärgen som vi svenskar är bäst i världen på att äga.. Jag vill vara mer sund när hyn ser lite mer välmående ut, när man inte längre är blek som ett lik. Fast jag är ju lite mer gul, det har jag ju sagt tidigare.. Konstigt det där.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits