Jag är så trött..

[10:09]

.. på att städa. Jag tycker att jag städar och städar, men det blir ju fan lika skitigt igen efter halva dagen. Vi behöver diskmaskin, den saken är klar. Idag är det den 16/1 och den sista januari ska vi vara ute ur lägenheten. Spännande och skrämmande. Massa nytt, massa packning, massa omrörning i grytan helt enkelt. Till råga på allt så har ju den kaotiska dansterminen satt igång, och jag koreograferar när jag drömmer, äter, duschar, åker bil osv. Det är det enda jag orkar tänka på just nu. Det är sju olika danser jag ska hålla i gång. Utmaning, eftersom det bara var fyra förra terminen. Min hjärna håller på att förvandlas till något svampaktigt av allt koreograferande. Den klarar inte av att tänka så här mycket i början av året.. Om några veckor, är jag fit for fight, då har hjärnan vaknat till liv..

Nu ska jag försöka äta lite frukost samtidigt som jag kollar på dansfilm för inspiration.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits