Hundbekymmer och hockey

[20:56]

Nog för att jag visste att våran kära hund inte riktig har det helt rätt där innanför pannbenet, men nu är det nog fan värst av alla gånger hittills. Han springer omkring och gnäller, är allmänt bitig och vill bara gå ut och snusa upp första bästa pinkfläck så att han får stå och snusa lite i den. Han är rent ut sagt förbannat överkåt. Helt förjävlig är han. Ska snusa och flukta på allt han hittar, katterna är nog de som får stå ut med flest sexeulla övergrepp av alla saker han är och snusar på. Han verkar ha fått smak på kattrumpor, och jag är inte sen med att springa och daska till honom på arslet där han står och puttar på kattorna som inte fattar ett jota av vad som försiggår.. Jag blir galen på honom!! Han spinger runt och tar saker som skor, mössor, tidningar för att sen visa oss att han har tagit dem så att han kan springa omkring och jävlas när vi inte får tag i honom. Herregud, han har blivit rena monstret sen sist jag träffade honom. Jävla löptikar som springer runt här utanför och doftmarkerar så hanhundarna går i taket bara de får nosen utanför dörren. Jag vet ju med mig att det inte är hans eget fel att han är så överdimensionellt dryg, men nog fan kan han då behärska sig till den grad att han inte behöver sitta och yla i trappen om morgnarna.. HUH!

Hockey på tv, Linköping-Mora är matchen som det svärs och skriks åt just nu. Mora måste då fan åka ut i år, och jag kunde inte bry mig mindre. De är ju inte ens bra.. Finns några som är värda spel i elitserien, och sen en hel hög av gamla gubbar som borde ha lagt av redan när de provspelade för elitserieklubbar för tio år sedan och fick ett nej.. Inse, ni är inte bra idag heller! Ja, Mora klarar ju uppenbarligen inte av en tränare som säger nej till alkohol under säsong, de pallar inte att den som presterar dåligt inte får spela varesig det är klubbdirektörens son eller någon från grannlandet. Herregud, är det inte tränaren som ska bestämma? Får inte spelarna antingen finna sig i situationen eller helt enkelt bryta kontraktet och hitta en annan klubb? Det är ju löjligt. Och Djoos uttalande i TV angående hur viktig matchen ikväll var, det är ju skrattretande!

Nu ska jag in och se sista stunden på perioden, sen ska jag och lillesyster kolla dansfilm :)

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: douchebags

Hej, vad för dans dansar du?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits