Bleeding Love

[10:10]

Sitter och sjunger duett med Leona Lewis. Bra låt, faktiskt. Har inte alls lyssnat på den tidigare. Skön uppvakning en Fredagförmiddag..

Det här med bihåleinflammation är ju bara hemskt. För det första så har man ju konstant ont i huvudet och näsan förvandlas snabbt till en vattenkran där det bara rinner. Efter några dagar utan att man fått bort det där slammet i bihålorna börjar det ju också lukta lite smått illa när man snyter sig, och nu har det blivit så illa att jag nästan spyr varje gång jag snyter mig. Så jävla äckligt... Ursäkta att jag överhuvudtaget delar med mig av detta äckelfenomen.

Jobb idag, Donken. 11:30-15. Skitpass, det är ju då alla vill ha sina Happy Meal.. Jobbar även imorgon natt, 00-03. Missar inte Let's Dance ikväll, det är huvudsaken :)

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: anna lundh

bleeding love är sååå grymm låt =)
nice blogg du har föressten :) verkligen läsvärd!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits