Andra dagen på ny termin

[19:56]

Känns faktiskt trots total hysteri om dagarna som att terminen har kommit igång på rätt sätt. Jag är så nöjd med alla eleverna.. Det är så KUL just nu!! Sitter på DANSA! och jobbar med att lägga in listor och vika papper som eleverna ska ha, samtidigt som jag sitter och hör en härlig remix av jazz- och streetmusik. Blir rätt hispig av att sitta här. Helena stojjar och är duktig inne med sina elever och så hör man helt plötsligt Lovisa som skriker BRAA. Det är så jäkla härligt här. I love it. Klart bästa stället att vara på här i Falun, jag stortrivs..

Bihåleinflammation suger. Jag hatar att ha ont i huvudet. Normalt sett så har jag inte ont där speciellt ofta. När jag väl har det så är med andra ord bihåleinflammationen ett faktum. Annars skulle jag inte ha ont i huvudet. Är så trött. Har man haft sån inflammation en gång så får man det ju jättelätt sen. Jag hade en jävla släng av bihåleinflammation vs. halsfluss feat. öroninflammation, dessutom på studentveckan ironiskt nog. Efter det har jag såna problem med bihålorna. Jag knaprar Rinexin för fulla koppar!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Markusmargrethe

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits