Torsdag

[11:02]

Trött är dagens ord. Trött i huvudet, trött i kroppen, trött i själen. Trött, trött, trött.. Jag glömde låsa bilen inatt vilket såklart Jocke upptäckte när han skulle till jobbet. JÄVLA PUCKOVICTORIA säger jag, snacka om att göra det lätt för tjyvar. Bilen bara står där och väntar på att bli snodd om den är öppen ju..

I helgen ska vi dansa under Svenska Skidspelen, och jag har blandade känslor. Jag orkar egentligen inte alls, men jag måste ju ställa upp. Är så trött. Har dessutom ännu en lektion i veckan att ta hand om efter lovet. Måste andas djupt idag för att inte drabbas av panik. Det är så mycket nu.

Vet att jag har skrivit missledande inlägg här på bloggen. Jag skriver ibland i ren vrede och då blir det precis vad som rullar i huvudet just i den minuten som kommer med. De som ska ta åt sig läser inte ens den här bloggen.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Skräptanten

Oops, sorry, där ser man vad det dåliga samvetet kan ställa till med. Jag hoppas vi ses snart i alla fall!

Postat av: Jonmoa

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-07-03 @ 13:06:03
URL: http://jonmoa.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits