Mätt

[14:28]

Har varit hungrig ända sen frukosten vid halv tio. Gjorde samma misstag som igår, jag vräkte i mig lunchmaten i ett försök att stilla min hunger, och nu har jag magknip 2000. Måste lära mig någongång, varken igår eller idag blev jag visare dock.

Ikväll, Melodifestival del 1. Hur ska detta sluta? Jag har inga höga förväntningar, för det blir ju bara sämre och sämre för varje år. Schlager hit och schlager dit, det är ju för fanken inte schlager längre. Och ändå blir det sån schlagerhets inför varje melodifestivalmånad, trots att det är så lite schlager det bara kan vara. Man har ju till och med döpt om hela tävlingen. Hur som helst, my point är att det inte blir bättere med åren, utan raka motsatsen. Nu kan ju vilken jäkel som helst delta, med hur knepiga låtar som helst dessutom. I år har vi en karl som sjunger hela låten på bosniska. Har han missförstått situationen helt och hamnat fel?

Tillbringar i alla fall kvällen hemma hos svärföräldrarna. Ska försöka få i mig en grogg eller två. Känner för att ta mig något alkoholigt, inte för att jag måste utan för att jag verkligen är sugen på det nu. Dricker normalt sett inte alkohol överhuvudtaget, händer väldigt sällan.. Whatever, nu måste jag smälta mat för fulla koppar innan jag exploderar!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits