Klump i halsen

[09:23]

Nu känns det så där igen. Utnyttjas jag bara eller är folk verkligen såhär trögtänkta?! Jag blir rent ut sagt förbannad på hur man kan bete sig ibland.. Men jag orkar inte bry mig längre, nu vet jag var skåpet ska stå.

Pratade med mamma om det, började så klart stortjuta. Inte så att hon hörde det, men ändå. Hon fattade, det hör man på henne, hon ändrar tonläge ganska så snabbt när hon märker att man blivit ledsen. Fast jag låter ilskan gå ut över henne, det gör jag nästan jämt, och det skäms jag för. Mamma och Jocke är de som får bli mina slagpåsar när jag blir sårad, ledsen, arg och uppretad. Tyvärr.. Hur som helst, jag blir lika upprörd denna gång. I fortsättningen så vet jag i alla fall hur det kommer att bli, så jag tänker inte vänta på någon inbjudan jag inte, för någon sån verkar inte komma.

Det jävligaste av allt är att det är JAG som mår dåligt av sånthär.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Hejsan! Jo det stämmer :-) Ska bli jätteskoj att bli mamma. Allt är bara bra med mig. Hur står det till själv då? Var verkligen jättelänge sen vi sågs. Massor med kramar

Postat av: Skräptanten

Jag blir jätteledsen jag med om du tycker att vi utnyttjat dig, för det har då verkligen aldrig varit meningen.
Jag är också jätteledsen för att det blev tokigt i januari. Det fanns flera orsaker till det, men det vill jag inte ta här på bloggen.

Fast när du skriver att du blir "lika upprörd denna gång" så blir jag förvirrad (men det är klart, jag är ju uppenbarligen trögtänkt) för då vet jag faktiskt inte vad vi kan ha gjort?!
Du VET ju att vi tycker om dig jättemycket, och att vi tycker du är jätteduktig på det du gör, och det hade varit lättare om vi kunnat prata istället för att kommunicera via bloggande.
Förlåt att vi är puckon.
Jag tycker om dig.

2008-02-20 @ 14:25:19
URL: http://www.pappersvinden.se/skraptanten

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits