Jobbtankar och filmer

[10:18]

Känns som att jag jobbar och jobbar och jobbar, men det märks inte på kontot den 25:e varje månad. Jag fattar inte hur det kan vara möjligt.. Det känns som att jag lägger ner så mycket tid och slit. Det känns underligt.

Har ont i ryggen och ett tungt moln över mitt huvud. Jocke är hemma med sjukdom, liknar det som jag hade förra veckan. Illamående på nätterna. Har inte den blekaste om vad det skulle kunna vara. Hur som helst är jag trött och vet inte hur jag ska hitta tillbaka igen. Jag är trött, trött, trött precis hela tiden..

Fyra filmer har vi avverkat  på två dagar. Hyr film på ICA säger jag, där är det billigt. Resident Evil Extinction, Transformers och Disturbia tänker jag börja med att diskutera med mig själv.

Transformers och Disturbia får nog fyra stjärnor av fem möjliga. Bra, bra filmer. Innehöll det som behövdes för att jag skulle falla: humor, kärlek, action, nervpirrande minutrar och jävligt fartfyllda scener. Mycket nöjd med dessa två val av film. Kommer definitivt se dem igen! Resident Evil var helt ok, inte lika bra som tidigare filmer dock. Tre stjärnor av fem, eller två och en halv. Lite för lite zombier och lite för mycket tänk. Men Milla Jovovich är ju alltid bra, och snygg också för den delen. Kan inte riktigt sätta fingret på vad som var bra eller dåligt. Jag fick helt enkelt ett ganska svagt intryck från filmen. Sa mig inte så himla mycket, så jag måste nog se den en gång till tror jag.

Nu till det dåliga: Krokodilfilmen som vi såg ska jag ta redan på namnet på, så jag kan AVRÅDA er att se den, för den var så dålig att jag höll på att smälla av. Måste vara tidernas sämsta film, sämsta skådisar och absolut SÄMSTA specialeffekter. Vi skrattade till och med åt vissa scener då krokodilen skulle äta upp människor, för det var så dååååligt gjort. Den behöver man inte ens bry sig om att se. Så, så, så, så dåligt.. Jag kan inte ens i ord beskriva hur dålig den var.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: .Westerdahl

filmerna du tipsat om är bra (iaf resident evil och transformers) ^^, de andra 2 har jag inte sett. hehe. ^^,

allt väl med dig då? bortsett från allt jobb?=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits