En kaffe kanske?

[08:00]

Somnade efter ett inatt. Fight Girls och Survivor går alldeles för sent. Hur som helst så är jag uppe nu, och det dunkar lite lätt vid tinningarna. Huh, huvudvärk måste vara satans gåva till människorna. Helt värdelöst att ha. Jag vill ha kaffe!

Svenska Skidspelen i helgen. Vi ska dansa. Kommer vi med på tv så är det inte bara svenska folket som ser oss, utan typ alla i världen som ser på sändningarna. Jag börjar bli nervös. Jag har inte dansat i täckbyxor sedan jag var cheerleader  typ 2001 och vi dansade under Vasaloppet uppe i skogen. Mycket kan gå fel med den utstyrsel som vi ska ha. Tack och lov så är det inte så mycket som jag ska vara med på, var ju sjuk hela förra veckan och missade när vi hade genomgång av typ 4 danser..

Pappa ska åka från Mora till Falun för att hämta något på Bildemonteringen, sen åker jag med honom hem till Mora igen, för att hämta min nya nattandställning som jag var och gjorde avgjutningar till i Måndags. Nu kommer jag bli typ 2000 kr fattigare på köpet, och det ser jag inte fram emot. Lät på min tandhygienist som att jag hade spytt ner den gamla med flit, för det skulle bli dyrt minsann, det påpekade han typ två gånger.. Min hjärna kopplade dock inte mitt i kväljningarna att jag skulle spotta ut en tandställning på lämpligt ställe, för att sen ställa mig och fint kräkas i toaletten. Nä, det var ju snarare så att jag redan höll på att få upp allt när jag var i sovrummet, så det var bara att hålla för munnen så gott det gick, springa maraton in till badrummet för att sen bara kasta sig ner på huk och uträtta mitt ärende. Så klumpigt av mig!

Åker buss hem till Falun igen. Håller på att proppa min mobil full med bra musik så jag klarar av resan på en och en halv timma. När jag väl är hemma i Falun måste jag till stan och köpa grejer inför helgens uppträdanden, sen ska showgruppen, Move It som vi kallar oss, käka lite mat på Tzatsiki. Efter det blir det träning hela kvällen, uppe på skidstadion. Antagligen blir det kallt som fasen..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Nu borde jag egentligen packa, men det är så tråååkigt... är så kass på att packa. Hur som helst, har inga pengar på mobilen men vill tacka för ditt sms igår och samtidigt säga: Detsamma!Trivs übermycket jättebra i ditt sällskap! =) Ta hand om er nu så hörs vi när vi kommer hem igen! KRAM!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits