Vill ha en säng som är utan spik

[15:06]

Jag har nu hunnit med massor. Pratat med pappa angående deklaration, får berättat för mig att hunden slitit av ett korsband som ska opereras nästa vecka, klippt sönder ett par byxor till shorts, tagit på mig kläder, ätit.. Ja, så intressant och fängslande är jag. Riktig Svensson. Ingen glamour här inte. Här filar jag mina egna naglar, eller nä, egentligen filar jag dem inte alls. Gör min egen mat, har inte råd att shoppa kläder som besatt, kör bil istället för att bli körd med, torkar mig i arslet helt på egen hand. Nä, glamouren är som bortblåst..

Nu måste snigeln ta och sätta fart, annars hinner jag inte med det jag borde. För att överhuvudtaget ta mig till studion måste jag tanka bilen, annars blir risken stor att jag får gå till jobbet, och det orkar jag inte!

Over and Out// 

Kommentarer:
Postat av: Kotteby

Tack snälla!! Och du. kör hårt med deklarationen. Man kan dra av allt. Allt. Allt. Kvitton? Äsch...gör egna!

Postat av: Kotteby

Om jag har googlat? Oj oj oj, vad många gånger. Det finns till och med en förort till Helsingfors som heter Kotteby. Det hade jag inte lärt mig om jag inte googlat. Bara en sån sak!!

2008-04-15 @ 23:14:52
URL: http://kotteby.blogg.se
Postat av: Maxjeanett

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2008-09-01 @ 12:11:06
URL: http://maxjeanett.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits