Tell everybody, I'm on my way

[13:41]

Folk säger åt mig att jag är seg, och jag uppfyller vekligen det kravet nu. Har badat, kletat på ansiktsmask, duschat, smort in mig i bodylotion - För över en timma sen. Jag är fortfarande inte påklädd. Ibland förstår jag verkligen varför Jocke blir irriterad på mig. Jag har tendens att accelerera som en snigel i uppförsbacke, och jag kan inte rå för det. Det ligger i min natur. Jag måste ha varit sengångare i mitt tidigare liv..

Jag tänkte eventuellt åka och sola innan dansklasserna sätter igång, men jag vet inte om jag har råd. Det ä ju bra lustigt, jag har två jobb och lever som en student. Eller snarare, jag lever värre nu än när jag var student. När man pluggades så kunde man ju faktiskt leva upp till ordet Fattig Student, och då hade man ändå ganska mycket pengar. Men nu är jag fattig tvåjobbsarbetare och har ännu mindre än när jag studerade. Är inte det tragiskt? Det här med dans är ju inte direkt något högavlönande jobb direkt, det vet väl alla. Jag förstår ibland varför mamma säger åt mig att jag kanske valde fel inriktning om jag ville bli rik..  

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: joel

äääh, va fan.. jennifer lopez är väl dansare (bland annat).. och hon är rik... det där är fel ;D

haha..

ja, tunga och raspiga fötter... hmm, nu börjar jag bli rädd

är det någon sorts skum fotfetich cyber kommentering du lurar in mig i ;D

HAHAHAHAHA!!!

tungan mår bra, den krympte under natten så jag gav upp...

Postat av: The Hanna

Ääääh man vill ju inte stressa. Tycker du ska fortsätta att ta det piano. bra för hjärtat liksom.

Ja! Vad är det med frisörernas besatthet med plattång?? de borde få sitt könshår plattat. om de
inte redan gör det själva vill säga.

Blev håret bra sen iaf? :P

2008-04-16 @ 02:28:14
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: Juliusmaria

Great site. Keep doing.

2010-02-19 @ 11:04:49
URL: http://juliusmaria.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits