Skit, bajs, prupp..

[16:41]

Så jävla typiskt att jag har minne som en guldfisk. Ett varv i rondellen och jag är som på en ny plats. Nu har jag gjort något ännu mer idiotiskt än att tappa bort mitt lokalsinne. Jag har GLÖMT att se till att inte bli schemalagd helgen då jag har två stora dansföreställningar i Maj. Hur i helvete kan mitt minne vara så dåligt?!

Jobbar 11-16 Fredag den andra, 00-03 Lördag den tredje och 12-16 Söndag den fjärde. Det värsta tänkbara händer när man är oaktsam. Hur fan ska detta lösa sig nu då hade jag tänkt? Jag ska dansa Open Jam och med manliga modeller i trashiga kläder på catwalken juuh..(!!!!)

Jag kommer få magkatarr. Jag hetsar omkring här hemma hos mamma och pappa i hundratjugo, svär som en borstbindare och ser skräckscenariot gå på repeat i huvudet. FAN, FAN, FAN, FAN, FAAAAAAAAAAAAAN!!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: joel

Haha.. word sister!

fan, du ska se att det går så bra så.. skitkul.. lycka till!

Postat av: Joel

äääh, det är min helt enorma charm som lyser igenom dataskärmen ;D

2008-04-13 @ 11:11:54
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Olenikita

really good site!!

2009-03-09 @ 14:27:11
URL: http://olenikita.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits