Scrapbooking - Lugn och ro

[14:55]

Jag är vaken. Har gått upp. Sov inte allt för länge. Trots att jag gick och la mig vid halv sex imorse. Jag är sjuk, jag vet. Påminn mig apropå inget att jag ska anmäla mig till Nix, så jag slipper bli ringd till klockan åtta på morgonen av någon försäljare som vill ge mig ett unikt erbjudande om någon katuskräm som ska vara helt gratis. Har lust att be denne försäljare att stoppa kaktusen i röven!

Och så tillbaka till min själaro som jag känner just nu. Jag har gjort ett album och en layout på två dagar. Känner mig mycket stolt och fattar inte hur sjutton det gick till. Var kom inspirationen ifrån? Jag har känt mig så lugn när jag har fått suttit och bara funderat, tänkt och planerat. Jag känner mig faktiskt duktig..

Två minuter senare....

Tänkte ladda upp några bilder på konstverken, men eftersom bloggen inte verkar vilja ha några bilder med idag så ger jag upp innan jag får behov av att slänga datorn från balkongen.

Och du.. Jocke kommer hem idag :)
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Pellemaia

Very nice site. Will sure visit again.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits