Kvinnornas straff..

[12:05]

Hur vore det om man kunde slippa dessa enorma smärtor varje månad? Har skonats från dessa ett år eller två tack vare små runda piller, även kallade P-piller. Nu håller jag på att gå under. GE MIG SMÄRTSTILLANDE!!!!! Eller en redig sup. I'll try anthing.. Kvinnornas straff för att vi är så bra i övrigt. Tack och lov slipper jag männens förkylningar ;)

För övrigt så håller jag på med ett försök till någon form av dans i vardagsrummet. Går oftast aldrig bra, men nu har vi ställt ett vitrinskåp här, som jag nu så finurligt kan använda, till viss del, som en spegel. Är ju inte riktigt samma sak direkt, men jag ser åtminstone mer av mig själv nu via glasdörrarna än om jag försöker via tapeten. Tapet har en förmåga att inte vilja spegla överhuvudtaget..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: :)

Yes, Frida Öhrn är helt underbar. Det fick jag bekräftat. Kan tänka mig att du är petig ;)
Angående värken.. kasta en glas i väggen och skit lite så brukar det ge sig. Haha.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits