Hjälp..

[01:23]

Shit, inte var jag medveten om att klockan var så här mycket. Har suttit och inte gjort något alls. Försökt lyda Joels råd om axeln, misslyckat dock. För det första så vet jag bara var Trapezius sitter, de andra musklerna är en gåta för mig. För det andra så gör det ondare och ondare. Tror bestämt något sitter i kläm. Någon med kunskap, HJÄLP mig för bövelen. Det gör ooooooont! :(

För övrigt så är jag fruktansvärt trött, ska eventuellt krypa ner bland siden och bomull nu på direkten. Måste vara grymt dum som bäddar med sidentäcke. Har man dansat typ varje dag sedan 2002 så är det ingen hit kombinera fossingar med sidentyg. Det fastnar liksom i mina fötter på riktigt, låter som att jag faktiskt skulle ha stoppat ett rivjärn under täcket när jag rör mig. Aaa, så mysig är jag. Jag har riktiga dansarfötter. Söndersvettade, konstant luktande, mer hårda än mjuka och alltid lika sunkiga. Jag älskar mina fötter, frågan är om du skulle göra det..?

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: joel

jävla skit du...

men apropå fötterna, mums...

påminn mig om du någonsin skulle hälsa på min massageklinik att jag INTE ger fotmassage..

*rasp, rasp, rasp*
*ryser*

Hade en kund med massa lös fothud en gång, och en som hade igenväxta tår.. det var illa det med ;D

Postat av: Syverellen

I really enjoyed my visit. A great site

2008-09-04 @ 09:22:59
URL: http://syverellen.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits