Hick, hick..

[11:50]

Springer runt i sönderdansade leggings, hotpants och sport-top medans håret ser ut som någon blandning av miss Jays affro i Top Model och en lejonman. Det måste se hemskt underligt ut för våra stackars grannar. Men det bjuder jag på..

Har haft hicka nu i en halvtimme. Jag börjar få ont i magen och huvdvärk. Blir lite vaakumliknande känsla i både huvud och mage när jag får till en ordentlig hick, en sån som kommer ända nerifrån tårna. Det var till och med så att jag skrattade ett tag mitt i allt hickande. Hick, atjoo, hick, hick, atjoooo, hick. Det går inge bra för mig!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Joel

hihihihihick...

Pröva att dricka vatten baklänges, det funkar alltid...

och hehe, ja, tungörlägning är exakt som penisförlängning. Om man är sparsam kan man använda samma verktyg till båda... perfekt.

En uppdatering om detta kommer om 8 år när allt är klart.

Postat av: Joel

jajaja... upp och ner då.. dialekter dialekter ;D

hahaha ;D

är den över?

2008-04-14 @ 12:44:45
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Joel

oja, för fan... jag har dragit och slitit i en timme.. tungan är nu 1,2 millimeter längre än i morse...

snart kan jag extraknäcka som dubbelgångare åt han i kizz ;D

2008-04-14 @ 13:55:52
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits