En gladiator - Ja tack!

[00:27]

Nu har jag gråtit färdigt, snytit mig och skärpt till mig. Inget mer idag.. Mina tårkanaler håller på att torka ut. Lite öken över det hela liksom. Inte skönt, det svider. Gladiator, det är filmen man ska låta mig se om man vill se krokodiltårar. Shit, det bara strömmar ut varje gång. Sjukt bra.. Aaa, så bra! Ligger hemskt bra till på min lista.

Hade jag blivit tilldelad en gladiator så skulle jag velat ha Russel Crowe. Himmel och pannkaka vad den karl passar i rollen som stenhård krigshjälte. Svettig, muskulös, mirakulöst snygg och hemskt sexig röst.. Ja, han är väl killen som jag skulle fantisera om - Om jag nu höll på med sådans vill säga ;)

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: joel

Oj.. nästan så jag blir lite sugen på russel av den beskrivningen ;D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits