Dans i överflöd

[11:18]

Jag har varit något dålig på att uppdatera här på sistone. Haft sjukt mycket att göra. Men, TADAAAAAA.. Här är jag igen. Sjuk, blek och hemskt stel. Har just nu den mest intensiva veckan på hela året tror jag. Dags för dansavslutning i helgen. Tre föreställningar, åtta grupper som är mina som jag ska hålla reda på, plus att jag ska dansa massor själv. Jag kommer nog att gå i ide en vecka efter att detta spektakel är över. Håller på att ramla isär redan. Och till råga så blir jag sjuk, är inte det typiskt? Är det bara mig det händer inför stora events i livet?

Föreställningen som vi skulle ha den 3/5, där vi skulle ha ett samarbete med en hårsalong, blir inte av förns i september, vilket suger riktigt mycket.. Jag har sett fram emot detta i flera veckor, och nu blir det inget alls. Astrist. Så nu måste vi fokusera på tävlingen i Open Jam istället. Kul att det är om en vecka, och att vi varken har låt, en tanke, eller en dans som backar upp oss.. Hm.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Joel

Fan, det där kommer ni helt klart klara av och vinna lätt ;D

vad är open jam? btw...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits