Vill göra om..

[13:40]

Jag vill gå till frisör, vill göra något drastiskt och kanske helt enkelt klippa av det en halvmeter eller färga det grönt. Jag vill ha förändring. Jag vill hitta min nya stil, inte bara Victoria, utan en "snyggare" Victoria. Alltså ett snyggare hår med andra ord, för det andra är ju bara som det är och helt oföränderligt tyvärr.. Men jag vill mer än någonsin gå till frissan och fråga vad jag BORDE göra med mitt hår och vad jag skulle passa i. Jag vill ha förändring och det är nu.

För övrigt så känns det inte riktigt som det ska. Surt och tråkigt och allmänt avslaget. Jag börjar blir less och jävligt irriterad. Fattar inte. Men så här är det väl till och från, det kommer man inte ifrån. Men man börjar faktiskt undra vad det är som är fel..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Wysteriia

Sådär känner typ jag med mitt hår..

Postat av: ulrika_m

Jag har bokat tid hos frissan nästa vecka och har STOR ångest för vad jag ska göra med hopplösa råttfärgade mesproppe-frillan. Känner som du, skillnaden mellan oss är bara att du redan har ett underbart vackert hår ... och du kommer säkert att bli t.o.m ännu snyggare om du klipper dig. Suck.

2007-09-24 @ 13:19:18
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits