Spellista

[14:22]

Mums, keso är ju så gott. Att jag inte har lagt märke till det förut.. Är ju petig i maten, så det kanske inte är så konstigt egentligen. Drack Gevalia Latte Macchiato, smakade skit idag. Funkade inte alls. Blähääää.. Så jag hällde ut det. Vet inte om jag bara dricker det för att jag ska försöka lära mig att dricka det för att alla andra verkar ha förstått det goda i alla jävla kaffedrycker till höger och vänster. Jag har liksom inte fattat vad det är som är så gott egentligen. Jag ska väl ha en såndär kaffedryck med chokladsmak och massa grädde på som ser ut som en milkshake typ. Men det är väl som att dricka O'boy egentligen, så jag får väl fortsätta att hinka det istället. Kan ingen tipsa mig om någon form av kaffedryck som faktiskt är GOD utan att det ska vara något starkt? Jag vill ha sött jag..

image149
image148


Står här vid datorn och pillar med spellistan i Media Player. Mums för musik alltså. Håller även på att pilla på Blogspot.com där jag har en blogg till.. Tror faktiskt att jag ska gå över dit ett tag, för här är det inte så mycket action precis. De som läser min blogg är oftast inte blogg.se användare heller och jag kommer ju aldrig hamna på någon bloggtopp här eller bli poppis bland fler blogg.se:are.. Blogspot är faktiskt ok, mycket att pilla med där, dessutom får man ju bestämma lite själv över saker å ting utan att det ska kosta pengar. Nog för att 59 kr/månaden är en pink i Nilen, men ändå..

Min Spellista just nu:
  • Akon - Sorry, blame it on me
  • Che'nelle - I Fell In Love With The DJ
  • Chris Brown - Wall To Wall
  • Ciara - Like A Boy
  • Fergie - Big Girls Don't Cry
  • Green Day - When September Ends
  • Guns N Roses - Patience
  • Jack Johnson - Breakdown
  • Jason Mraz - I'm Yours
  • Ozzy Osbourne - Mama, I'm Coming Home
  • P. Diddy ft. Keyshia Cole - Last Night
  • Rihanna - Don't Stop The Music
  • Sean Kingston - Me Love
  • Shakira - Illegal
  • Takida - Give Into Me (high ridin version)
  • Timbaland - The Way I Are

Långt ifrån klar kan jag meddela, blir väl runt 1000 låtar innan jagfått som jag vill. Har så många låtar som jag vill ska få plats på listan, men det blir ju så mycket research för att ta sig genom biblioteket, så jag tar bara lite här och där så länge. Syns det att jag gillar RnB tro? :) Det är ju inte så många i min krets av umgänge som lyssnar på samma sorts musik har jag märkt. Jag känner mig rätt ensam, men det är ju vad jag dansar till varje dag typ, så det går liksom inte att undvika. Men jag ska faktiskt bli bättre på att använda mig av andra genrer i mina streetfunkklasser. Kanske inte blir så poppis bland de som vill bli hårda gangsters, men det skiter jag i!

Nu måste jag ta mig an det monstruösa berg av disk som växer sig allt större. Och ja, jag vet att Frukost Juice-förpackningen inte klassas som disk, men den fick vara med ändå, för berget välter om jag tar bort den :)

image150


Over And Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits