Rent ut sagt..

[11:38]

Jag är fan fördjävlig på att uppdatera nu för tiden. Jag fattar inte vad som har hänt. Jag är kanske inte tillräckligt road av att sitta vid datorn? Jo det är jag ju, men jag känner att jag inte har tid för tillfället..

Har varit som i trans i några veckor nu, vet inte vad jag håller på med eller vad jag gör, jag bara går som på räls. Det är faktiskt lite läskigt, för jag har liksom inte ens uppfattning om tid eller datum, dagar eller år känns det som. Jag bara svamlar omkring i mörker, ständigt stressad och trött i skallen.

Imorgon fyller jag år också, spännande. Nu börjar man bli för gammal tror jag. Nu är det verkligen 9 år kvar till 30.. 9 låååånga år då vill säga. Tråkig fördelsedag bara, för jag har klass klockan 20:00, så det blir ju inte direkt något firade för min del. Elin ville ta med mig ut, men jag är ärligt talat inte sugen nu. Uha för utelivet i Falun stad. J har sagt vad han har planerat att jag ska få, och att han berättade det har att göra med att det är kläder det gäller och att han inte är så där jättehaj på att veta vad jag kan och inte kan ha :) Men det verkar som att jag ska få min efterlängtade Adidas-overall.. Ingen vinteroverall då inte, utan en snygg tröja med ett par tillhörande byxor som jag tänker dansa i framöver. Så snyggt.

Har hänt så mycket och så lite på samma gång under denna tid som jag har glömt att uppdatera. Har själv gått och blivit undervisad i streetdance, och det var så jäkla kul att jag ville dö efteråt. Dessutom blev det inte bättre av att hon var jättesnyggt klädd och hade helt rätt stil och sätt att undervisa. Jag ville bara äta upp henne hel. Hon är så cool och kan verkligen dansa. Jag njöt som attan av att få bli undervisad istället för att undervisa. Åh!! Torsdag är jag där igen och dansar rumpan av mig.

Roligaste jag varit med om hände ändå i helgen. Jag, J, Micke, Monica och Ambi åkte och beställde mat i Bjursås. Blev akut hungriga och fick lov att få något snabbt i magarna. Så vi åkte dit och beställde som sagt eftersom vi inte hade något nummer dit. Kom dit, gick in och började kolla på menyn. Mycket goda pizzor.. Mycket gott A La Carte.. Mycket gott av allt, velig som jag är.. Killen som väntar på beställning från oss frågar J: Ska ni beställa nu? What, tänkte jag. Vad tror han när vi står där och glor på menyn. Nä vi tänkte bara titta lite, sen tänkte vi åka hem och beställa för att sen åka tillbaka och hämta maten. J svarade lite fundersamt att vi visst ville beställa mat bara vi vet vad vi vill ha. Och killen i kassan säger: Bara så att ni vet så är det en timmes väntetid på pizzor och andra rätter med brödinnehåll. Jag höll på att dö, och min käre bror trodde nog att jag skämtade när han kom in och jag berättade.. Vilken jäkla tur att vi inte ville ha pizza.. Hujedamig! En timme. Man ringer väl inte och beställer pizza en timme innan man vill äta den vad jag vet. Man vill väl ha den inom kanske en kvart. Men icke, här fick man vänta i en timme på lilla pizzan.. Huh..

Nu ska vi traska ner på stan, min älskling och jag. Kolla runt lite, gå och höra vad Friskis och Svettis har att erbjuda och sen gå på ICA och lämna in HbA1c.. Sen ska jag baka muffins. Har varit på Dollarstore, så jag kunde köpa en till form för monsterstora muffins. Så nu kan jag börja baka 12 muffs åt gången. Underlättar. Så jag ska baka mina Geishamuffins och sen ska jag testa att ha i Geishan som heter Orange Dream också. Får se om apelsinchoklad blir gottit eller ej. Sen är det jobb på dansstudion som gäller. Snart klar med alla fakturautskrifter. Härligt..

image132

See ya.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det där såg gott ut :D:D

Postat av: Gildblog

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2010-12-04 @ 20:20:39
URL: http://www.gildblog.com
Postat av: Gildblog

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2010-12-04 @ 20:21:55
URL: http://www.gildblog.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits