Planering

[12:54]

SItter nere på Pappersvinden och planerar inför en mässa i helgen. Jag har påbörjat ett nytt scrapobjekt som jag är otroligt peppad till att börja med. Har till och med köpt Rub-Ons och en söt paraply-charm som jag ska använda till mitt "höst"-projekt!

Har fullt upp, är på Pappersvinden på dagarna och på DANSA! I Falun på kvällarna. Jobb, skönt att ha saker för sig till skillnad från hur jag hade det hela sommaren. Nu funkar receptionjobbet bättre. Nu fattar jag vad jag håller på med, tror jag i alla fall. Har inte skrivit ut något felaktigt än vad jag vet.. Men det märks väl om inte annat.

Jag är asdålig på att uppdatera nu, jag vet egentligen inte varför. Jag ska försöka skärpa mig och bli en blogoholic igen. Jag har helt enkelt inte inspiration nog just nu. Jag dansar så mycket att all inspiration går åt där. Har sån träningsvärk i vaderna idag, kan inte gå normalt. Hujedamig!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: linken

Du börjar kanske bli gammal...... =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits