Pinsammast

[10:21]

Råkade ut för pinsamheter igår. Eller ska man säga felsägning kanske, så att det blir rätt från början. På dansen, så klart, där man har en grupp på 20 ungdommar + typ 10 st som sittter och tittar. Jag ber alla att verkligen ta ut sina rörelser, att visa lite själ när de dansar som ju är så viktigt. Blir så tråkigt om man ser ut som en död fisk i fejjan liksom. Och så säger jag "Ni får inte vara helt svarta i ansiktena". Jag menade ju svarta i ögonen, att de blir tomma helt enkelt, men jag sa något helt annat. Fetingpinsamt blev det ju när jag insåg att en av killarna som dansar är neger.. Fy fan, alla skrattade så att de blev blåa i ansiktena och jag stor där med en betydligt rödare nyans på fejset. Fortfarande blir jag lite rödlätt om kinderna när jag täbker på det. PINSAMT 2008!

Dagen består av lite Pappersvinden-besök, jobb och streetdance avancerad i Borlänge där jag nuförtiden är och dansar för Cattis. Hur kul som helst. Nu först ska jag koka upp lite jasmineris som jag kan använda till min chili con carne som ligger och väntar i kylen. Har inte en grönsak hemma att mumsa på till maten heller, typiskt mig. Måste bättra mig med sånt, för utan grönsaker blir det liksom så tomt och tråkigt på tallriken.

image133

Hur gott ser inte det här ut liksom? Frukt och grönt, det finns ju inge godare. Måste nog gå ner på Hemköp och köpa mig vindruvor och lite citrusfrukter kanske. Kiwi har jag blivit beroende av också.

Nuså, ska jag koka mitt ris och bli klar att traska till Pappersvinden. Bilder på mina nya inköp från igår kommer förresten inom snar framtid!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits