På jobbet

[19:09]

Sitter på DANSA! I Falun och har mig med alla papper. Elin har varit här hos mig och uppehållit mig :) Skönt att ha någon att prata med en sväng. Men nu gick hon igen, ska ha klass. OCh jag ska ha klass klockan åtta. Vilket herrans liv det är åt alla håll. Min hjärna kokar snart över av ansträngning. Hua.

Älskar att få kommentarer och nu hade jag fått hela tre stycken. Inget att jämföra med om man tänker på de som har flera hundra kommentarer per inlägg. Jag håller mig i bakgrunden och är lycklig över mina tre jag! Uppskattar kommentarer så att jag vet att folk faktiskt läser det jag skriver.

Nu måste jag jobba på innan åtta, då blir det dans. Å förresten, fick lite cash på kontot idag så jag, Elin och Julia va ner på stan ett tag och kollade omkring. Köpte ögonskugga, långt halsband och ett par svarta streetsneakers med lila detaljer och lila snören. Hur fräcka som helst. Mina nya danceshoes I think.. :)

Åter till arbetet!
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Augustcelebrity

Wonderful site. Please continue this great public service.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits