Kalendrar och tårtmums

[11:34]

Idag är det Söndag och jag är trött utav bara h-vete.. Har dock sovit ganska gött inatt, trots att vi har sovit i källaren där det spökar lite smått. Sängen är skönt faktiskt, och jag brukar vara ganska kräsen. Har inte ont i ryggen som jag brukar få av att sova i sängarna hemma hos J och svärisarna. Aja, I-landsproblem.

Igår firades syster och min födelsedag som var i Onsdags. Hembakad tårta och muffins, kaffe och massor av mys. Lite godis åkte ner också.. Micke, Monica och lilla Amberle var här också, så kul att de kom! Amberle var glad och sprallig som vanligt. Blev dock nersprungen av hunden det första som hände när hon klev innanför dörren. Typiskt. Våran hund har en fallenhet för att springa omkull småbarn. Han fattar nog helt enkelt inte bättre.. Inte gör han det med flit i alla fall. I think..

Nu kommer vi till det bästa. Jag fick en kalender i födelsedagspresent, och inte vilken som helst utan en Memory Dock Creative Planner. Helt galet bra kan jag ju konstatera innan jag ens har börjat att använda den. Dessutom är den anpassad för de som håller på med scrapbooking, så det finns lite finurligheter som man som scrapoholic kan dra nytta av. Dessutom kommer jag att få ORDNING på mitt liv, förhoppningsvis. Och jag ska minsann scrappa massor och åter massor av saker att ha i min fina kalender. Jag har fram till nyår på mig, sen ska jag börja att använda den. Finns nog inte många som blir så upphetsade av att få en kalender i födelsedagspresent. Och bäst av allt: Den är helt perfekt!

Ska fota min sötsak litegranna sen när den börjar bli färdig och då ska ni allt få se på grejer :)

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: ulrika_m

Sån kalender vill jag också ha! Vill ha, vill ha, vill HA! Måste bara få titta lite sen när du har scrappat goodies till den ...
Låter som om du hade ett härligt födelsedagsfirande, och det är du värd! Kram.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits