Fullt i gluggen

[20:18]

Ja nu är det minsann fullt i gluggen. Svärmorå svärfar är här hemma hos oss i Vika, och det är jättelyckat och megamysigt. Har precis käkat lite kex och god ost, snart blir det efterrätt i form av ugnsbakade äpplen med fruktkompott och glass. Jag har druckit ett glas vin och en cider, Kopparbergs 8,5:a med smak av hallon/svarta vinbär. Jag erkänner att jag är full... Jag är så lättpåverkad nu när jag inte dricker så mkt längre, det är rent av jobbigt. Systeryster, stor alltså, ska ut ikväll och lillesysteryster är ute och brmmar epatraktor.. Jag hade ju en period då jag var förtjust i sådana också..

Ska ner igen och vara social. Bilder kommer väl imorgon. Ska nu gå och ta en dricka till. Oj vad jag flamsar. Ha en trevlig kväll!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits