En Fredag i September

[11:55]

Har tokstädat. Erik skulle komma förbi med Oliver så J väckte mig och frågade om vi inte kunde städa lite innan de kom. Nu är det relativt rent till skillnad från innan. Nu kan inget börja leva och äta upp oss när vi kommer tillbaka på Söndag, skönt.. Ska ta med en hel sopsäck och lite till med MASSA tvätt som jag ska tvätta under helgen hemma hos mamma och pappa. De där eländiga krypen som lever och frossar av våra kläder är ju inte försvunna än, så vi måste ta hem och tvätta rent allt som hinns med. Här i tvättstugan under oss får vi bara vara och tvätta i två timmar åt gången. En maskin och en tumlare, helt värdelöst. Därför tar jag nu hem tvätten och tvättar där det finns TRE tvättmaskiner, och gud vad mycket fortare det kommer att gå!

J står i duschen. Vi ska ner och köpa present till min kära storasyster, Terrorese som J brukar säga med jämna mellanrum :) Stockholm Boogie, vilken jäkla film apropå namnet Terrorese. I alla fall, så har ju jag fyllt år, och det betyder att även min syster har fyllt år. Vi fyller på samma dag. Hur stora är oddsen? Jag född på hennes 11 års dag. Hon blev inte glad för presenten kan jag avslöja. Inte alls.. Men å andra sidan, vilken 11-åring önskar sig en lillasyster i födelsedagspresent? Det gjorde inte jag när jag var 11 i alla fall! OCh till råga på allt så fyller en av våra kusiner år på samma dag som oss också. Hur stora ÄR oddsen? Jisses.. Rolig (onödig) fakta är ju också att min lillasyster fyller år på samma dag som en annan av våra kusiner. De är dessutom födda samma år. Oddsen talar till våran fördel, uppenbarligen..

Nu så, ska jag göra mig i ordning för en runda på stan. Hittar bara sånt jag vill ha nu när jag är luspank. Tråkigt som satan. Men men, någon gång vänder det ju. Jag ska faktiskt på anställningsintervju på Tisdag. Nervös, men det kommer gå finfint. I hope.. Jag vill i alla fall ha en väska, jag måste ha en rymlig väska, för nu äger jag bara för små väskor och några jättar som jag inte orkar bära på varje dag. Jag ska ha en lagom stor helt enkelt. Åhléns har jääääättefina väskor, en grå dessutom. Me like! Och apropå, har köpt världens härligaste tröja på Indiska! Underbaaaar!

Nu ska vi traska.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits