Vad tycker ni?

[18:25]

Nu tänker jag byta profilbild och jag vill ha hjälp vilken av dessa tre jag ska använda. Man får ju tycka att jag inte ska ta någon av dessa också om man känner för det förstås! Jag är dålig på att välja själv, så jag brukar låta andra välja åt mig. Men jag kanske tycker något helt annat än vad ni gör i slutänden i alla fall.. Inte troligt dock.. Annars så blir det väl så att ingen tycker till, och så får jag sitta där i valet och kvalet ändå..

1.16234-193
2.16234-194
3.16234-195

Första bilden ser jag ut som en sminkaddicted, I know. Det var ungefär så jag såg ut när jag skulle iväg och dansa i går som jag skrev om. Jag ser ju vanligtvis inte ut sådär, så det är väl bilden som är minst Victoria.. Jag ser nästan lite smått farlig ut dessutom, och det är jag verkligen inte i vanliga fall. Jag vill bara byta bild nu känner jag, för den som jag har tycker jag inte alls om.. Tycker egentligen inte så mycket om dessa tre heller, men kul med lite omväxling.. Tyck till vet jag, skulle vara roligt att höra vad du gillar/ogillar..!

Nu ska jag och lillasyster iväg och handla lite inför tacoskäket vi ska fixa till ikväll. Så ska vi köpa lite snacks också, vad det blir för typ av snacks vet jag inte än, men det kommer jag säkert avslöja senare ikväll. Längtar efter god mat och lite filmtittande nu, filmen verkar rätt spännande att dömma av trailern som vi kollade på tidigare idag. Woh, jag är redan lite smått skärrad..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Jag kanske inte ska rösta på bild just nu i mitt onyktra tillstånd... he he. Men å andra sidan spelar det ingen roll vilken du tar, du är lika snygg på alla! =) Hoppas du har det trevligt kväll! Vi ska snart dra till Harrys... Ses på måndag! Kram//Full-Ica

Postat av: ulrika_m

Alltså du är ju snygg på alla tre, men jag gillar nog den längst ner bäst i alla fall. Förreten, det här bakgrundspappret känner jag allt igen! Kan det vara Basic Grey? :-))

2007-10-22 @ 08:45:16
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap
Postat av: Skräptanten

Du är ju lika snygg på alla tre, och jag tycker inte alls du ser sminkaddicted ut på första, bara skitsnygg!
Mera smink! I like it!

2007-10-23 @ 12:47:07
URL: http://www.pappersvinden.se/skraptanten

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits