Traska och traska

[11:32]

Nu är jag färdig tror jag bestämt. Har bara i uppdrag att hitta ett par strumpor som jag kan ha i stövlarna. Tror de blir raggsockarna faktiskt, är frusen om fötterna. Ska knäppa kort på min vinterkappa sen, den är så söt. Tänker på mormor när jag ser den, tror att hon har haft något liknande när jag var liten eller så.. Stormförtjust är jag i alla fall i den, och det är nog den dyraste kappan som jag äger. Snål som jag är så lägger jag inte ner mycket pengar på vinterjackor, trots att jag borde eftersom jag är fryslort. Ska ner på H&M innan vi käkar tänkte jag, se om jag hittar leggings, polotröja och halsband, eventuellt nå andra smycken och en klänning/tunika som jag kan ha på mig på Lördag.. Indiska ska jag till också, min favoritaffär, kan vara där i flera timmar och bara gå omkring och kolla på allt de äger och har.. J hatar Indiska, det finns inget att sitta på därinne nämligen.

Fan, hela jag luktar så gott just nu. Kommer dessvärre att fördärva det när jag går till stekoset på donken.. Typiskt! Nu måste jag traska ner på stan om jag ska hinna med allt som jag har planerat. Ringt till pappa har jag inte hunnit än, men jag får göra det ikväll när jag har slutat.

Hm, nu kom jag på att jag inte har ätit någon frukost..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Owdo

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits