Snö i Oktober?!

[11:30]

Det snöar.. Jisses amalia. Det SNÖAR ute. Jag ser snö.. Känns jävligt underligt.. Kommer snön att falla så här tidigt i år? Det blir ju inte direkt ett täcke på backen, men nog fan är det snö jag ser. Om inte han/hon som bor ovanför oss sitter och pudrar florsocker genom fönstret så är det fanimig snö. Skulle dock kunna vara florsocker, för det som faller ser ganska så.. Ehm.. Åh vad jag hatar att få upp ett ord i skallen som jag ska skriva och så är ordet ett engelskt och jag kan inte komma på översättningen. Huh.. Nu kom jag av mig helt..

Fan, det snöar. 11 Oktober, och det SNÖAR.. Hah, vet inte om jag vill skratta eller gråta..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Kimpa

Snöar det hos dig?! Här regnar det bara! Vad orättvist... Det skulle tydligen komma snö-blandat här imorgon, men jag vill ju ha fluffiga flingor! :D
Ha en bra dag!

Postat av: louise

Heeej :) Det är fint med mig, hur är det med dig då? Jeppjepp, det stämmer, jag har flyttat till S-viken :) Men jag är tyvärr arbetslös. Hur är livet i Falun då? Jag fick lov att läsa och läsa och läsa innan jag fick en glimt av att du har Jocke kvar i ditt liv :) Hur funkar det för er? kram

2007-10-12 @ 09:27:14
URL: http://cypaz.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits