Sjukt mycket stress och lite shopping

[23:20]

Jahopp, sitter man här halvt inne i natten och smyger omkring likt ett skrämt rådjur. Jag har tråkigt med andra ord. Eller.. Jag vet inte riktigt vad jag har eller vad jag är men jag vill inte sova, inte nu i alla fall. Ehm, flummening 2008!

Dagen har varit sjukt lång och jag jobbade över typ en timme och lite till idag. Rätt skönt att det faktiskt funkade utan problem. Ibland var jag nästan lite duktig, vill jag i alla fall inbilla mig själv, och då flöt det på ganska så bra. Halv elva till halv fem tror jag att jag jobbade. Mycket folk typ hela dagen, märks att det är lovtider. Pjuh, många hungriga ungdomar märker man. Har dom inget vettigare för sig än att sitta på Donken klockan tio på en Måndagsförmiddag så fine för mig.. Tog med mig lite käk hem till min älskade, satt och knaprade på maten typ 20 minuter sen stack vi till Kniva och Js syster, hennes sambo och deras barn. J håller på att göra en gitarr i deras garage. Japp, you heard me, en gitarr.. Det jävliga är att den är snygg också, så den får nog hänga på väggen sen någon gång i framtiden. Vi ska ha födelsedagskalas för Js andra syster som fyller hela 25 år, så vi ska sätta upp en hejdundrande show jag, J, hans mamma och Js mostrar och morbröder och lite andra typer. Blir helt galet, ska dooa bakom "Anna Book", dansa och leka cheerleader (vet ju vad jag håller på med då eftersom jag faktiskt har varit cheerleader själv, håhå!), vara bakgrundsdansare till diverse kändisar.. Kommer bli helskoj, och det jag skulle komma fram till från början var alltså att J och Erik ska uppträda som Guns N Roses och då ska J föreställa Slash, så det är hans gitarr han håller på att göra. Ni ska se hela kitet, peruk, brallor, gitarr och fejk-tatoosen. Haha, så bra det kommer bli. Nu tycker väl du att vi låter sinnessjuka, men Js mamma är typ världens mest påhittiga person och de showar på ALLA födelsedagskalas de kan hitta.

Hann med Ö.B innan Kniva idag också förresten. Där köpte jag faktiskt en del stuff. Lite hudlotion, peeling, hårinpackning, ansiktsmasker, LdB bronzekräm för ansiktet, lite vax (huhu, kommer jag ens våga testa?) och sånt som jag känner att jag behöver. Är jättenöjd med inköpen än så länge, kanske kommer upp bild över mina fynd imorgon.. Inte för att det är så mycket att se, men bilder är ju alltid trevliga.

Imorgon är det jobb igen, men denna gång blir det em-pass. 15-18 rättare sagt. Så innan dess ska jag ha hunnit ner på stan och kolla lite. Ska in på H&M och kolla utbudet av accessoarer, leggings/strumpbyxor och lite annat skoj. Ska även försöka hitta min partyoutfit inför Lördagskalaset. Kanske klänning? Aja, får se..

Dagens VILL HA:

image250image251

image254image252
image255


Denna jacka hade passat utmärkt i min garderob. Buhu, vill ha, vill haaaaa!

image256

Gud vad jag önskar att jag kunde ha råd att unna mig något snyggt, om så bara en gång om året. Lyx. Nu ingen lyx, dessvärre är budgetalternativ det enda möjliga. Men jag har ju i alla fall kärlek, tur är väl det!

Gud i skruven, jag håller på att förvandlas till Kishti märker jag, lägger in en engelsk mening mitt i det svenska och något ord här och var. Nästan alla stör sig ju på henne och hennes svengelska.. Nu kommer folk säkert bannlysa mig också, men det skiter jag faktiskt i, för jag tycker om att prata svengelska!

Apropå ingenting så ser jag ut som en alien tagen direkt ur någon av Alien-filmerna. Ni vet, den där karaktäristiska formen på huvudet. Jag har inbakad fläta, och eftersom mitt hår är uppklippt rätt så rejält så blir det lätt att det lossnar när sprayen ger vika. Kan tillägga att jag har sprayat rätt mycket eftersom jag jobbade idag, och jag vill inte se ut som Ronja Rövardotter på jobbet liksom.. Tydligen så har sprayen valt att ändra min frisyr helt av sig självt, så nu har jag bananahead 2010! Ganska så fult ärligt talat, och gud vet hur länge jag har gått omkring och sett ut såhär... (?!)

Förresten, en fråga såhär mitt i all smet. Har Ni några idéer om vad jag kan klä ut mig till på en personalfest för Donken. Halloween är det ju tänkt, men man kan ju vara vad som. Och NEJ, jag vill inte vara en kåt kanin i minimala kläder som typ alla småttingar brukar vara utklädda till.. Gärna något som innehåller rörliga kläder så jag kan skaka rumpa hela natten lång.. Tips? Snälla..

Har nog skrivit tidernas längsta inlägg och ni som orkar er igenom hela förbaskade inlägget får gärna lämna en kommentar så ska jag beundra er och ert tålamod ett tag!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits