Sidvisningar & scheman

[09:46]

101 sidvisningar igår, med bara 5 unika besökare. Hur fan går det till? :)

Idag är jag seg. Vill helst bara vara här hemma och inte göra någonting. Blir tråkigt i längden, så jag funderar på om jag ska göra mig lite fin i håret och kanske fräscha uppp mitt ansikte en aning och sedan gå förbi jobbet och kolla mitt schema som jag FORTFARANDE inte har fått och sen traska bort till Pappersvinden och skräpa lite. Haha, vad fyndigt. Ni som är trogna Pappersvinden-fans fattar i alla fall vad jag menar...

Snuvig, IGEN. Fattar inte vad det är med mig. Måste vara kroniskt förkyld. Kan man vara det? Det är hur som helt förbaskat jobbigt. Speciellt när man blir hängig och ska få lov att dansa varje dag i alla fall. Imorgon ska jag ha tre grupper direkt efter varandra. Först mina egna, nybörjare (nivå 1) åk 4-6, sen ska jag vara vikarie för Lovisas grupper: fortsättare (nivå 2) åk 4-6 och nybörjare tonår/vuxna. Hualigen, kommer bli hektiskt. Men jag har fått skivor, så de kan träna på sina egna danser så slipper jag hitta på något..

image168

Jag vill ha en bärbar dator. Vill ha en så mycket att jag skulle kunna tänka mig att sno syrrans bara för att få tag i en. Jag har verkligen inte råd att köpa en just nu nämligen, och jag tänker inte önska mig en av mamma och pappa, för de ska inte behöva betala en sådan summa för något de inte kommer kunna bruka ändå. Så tills jag verkligen får tag i en får jag istället drömma om en och hålla tummarna för att tomten i år har sett att jag faktiskt har varit snäll och lydig.. i alla fall nästan.. hela året! För i år har jag faktiskt slitit med diverse saker hit och dit. Inte för att jag kanske förtjänar en dator från tomten för det, men man kan ju i alla fall få drömma en smula. Det är ju så praktiskt med en bärbar. Så lite plats det behövs. Ett bord vid soffan eller bara ha den direkt i knät vilket verkar vara mer sannolikt. Den stationära vi har nu tar visserligen inte mycket plats, men ändååååå!

Ska sätta mig och kika runt på lite favoritbloggar och sen ska jag göra mig klar, käka lite frukost och så. Sen ska jag väl försöka få ändan ur vagnen så jag kommer iväg någongång innan 12-slaget.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Konradjenny

really good site!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits