Ny dag, nytt hår..

[07:05]

Nej, jag har inte peruk. Men jag ska gå till frissan och klippa mig om mindre än en timme däremot. Jättespännande. Men jag är nervös som satan. Så ska man ta fram en liten bild som man har med sig och visa ungefär hur man vill ha det. Känns moget och bra. Har inte varit till frisör på ett bra tag. Senast var 2005. Min syster brukar klippa mig annars nämligen. Innan 2005 var det LÄNGESEN jag var hos frisör med andra ord. Kanske upp till 10 år sen. Fast jag vet egentligen inte så noga..

Hoppas att Linda som frisören heter kan trolla och göra mig vacker, men det tror jag väl knappast. Kanske, förhoppningsvis, så blir jag nöjd med resultatet men jag är ännu jävligt skeptiskt och rädd att de ska förvandla mig till Godzilla. Ja, jag är löjlig, men ingen har klippt i mitt hår förutom min syster som jag kan skälla på hur mkt jag vill på väääääldigt  länge. Om det går illa så kommer jag ändå sitta där som ett fån och le och säga att det blev bra och sen betala.. Jaja, bilduppdatering blir det väl senare antar jag, om jag inte är Godzilla då vill säga!

Senare idag blir det vikarie för ett gäng ungar i Borlänge. Är trött och skulle ha tackat nej men Elina är så go så jag kunde inte det. Så jag ska dansa i två timmar idag också. Är ju rätt van om man säger så. Finns folk på mina danslektioner som mitt under styrkeövningarna säger att de minsann inte tänker göra mer situps för att de redan varit och gymmat på dagen. (Ja du tänkte rätt. Killarna är dem som brukar klaga mest.) Spelar ingen roll brukar jag säga när de försöker sneaka undan, och då kom kommentar no 2, "jag har varit med tjejen idag också".. Shit, killen måste ha kondis som en 200 kgs unge så som han klagar. Det komiska är att han ofta säger att han inte behöver göra styrka för att han redan är stark, MEN det är ju också han som klagar mest. Fattar inte grejen liksom, vad gör man då där? Jag brukar kontra med att jag minsann har tränat från 08:30-16:30 i ett helt år, vilket ju är sant också. Dansarutbildningar är ju ingen dans på rosor direkt. "Kan jag så kan ni också!" Och det brukar får tyst på dem..

Måste göra mig redo nu! Wish me luck.. *svälj*

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Anna

haha tack för länkningen!

Postat av: Hill Harper Star

This site is professional and to the point.

2009-04-23 @ 14:33:35
URL: http://hill-harper-star.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits