Nu ger jag upp..

[13:25]

Klockan är långt över 12 och jag har inte fått arslet av stolen än.. Har suttit och pillat med designen, och jag fattar berkligen inte hur jag gör med headern faktiskt. Har gjort en "tills-vidare-header" i PS, men storleken kan inte stämma överens med blogg.se, för det blir ju så litet. Så nu ger jag upp, tänker fråga mitt snille till bror om han kanske frivilligt kan hjälpa mig, annars tvingar jag nog honom :)

Så nu ser sidan mest bara ful ut, men det kommer förhoppningsvis bli bättre. Har suttit och grejat med länkfärger och tagit bort lite linjer här och där. Jag har faktiskt lyckats göra det helt själv också, vilket är ganska bra för att vara mig det handlar om.

Ringde till Donken nyss, tydligen mycket folk, så Johanna kunde minsann inte prata med mig. Jag vill veta hur jag jobbar, ska tydligen få ett lösenord så man kan kolla schemat direkt via nätet.  , då slipper man hålla koll på papper och grejer.. Nog för att  jag får ännu ett lösenord att hålla koll på istället, vilket brukar vara ett problem för mig till och från.. Ähh, det löser sig alltid..

Ska snart gå upp till DANSA! I Falun och städa av danssalarna litegranna, kolla toaletterna och omklädningsrummen, lekrummet och sånt. Tråk, tråk, tråk.. Men men, vad utsätter man sig inte för för lite pengar?

image172

Det är grått och tråkigt ute och jag ska GÅ upp till regementet. Astrist.. Och jag har bara en hörlur tilll telefonen också, vilket är ännu tråkigare. Jag har visserligen mina Koss-hörlurar, men de sitter inte så bra.. Hm, vilket I-landsproblem..

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits